28 Ağustos 2009 Cuma

İşte Turkcell ile Vodafone arasındaki fark!

Cep telefonu kullanmaya başlayan ilk 10.000 kişi arasındayım ve Turkcell ile başladım. Hatta 0532 ve 213'le başlayan numaram da hayli allengirlidir. Yine dönemin Motorola, Ericsson ve Siemens gibi popüler telefonları yerine, o zaman adı "gömlek cebi telefonu" olan Nokia ile bu dünyaya adımımı attım. O zamanlar telefonla alo deniyor ve yalnızca "snake" oynanabiliyordu.

Velhasıl kelam, işler arada bir bozulunca benim Turkcell hat borcundan dolayı kapatıldı, icralık olduk, borcu kapattık, hattı açtırdık, tekrar icralık olduk, tekrar açtırdık. Sağolsun, son defa da Turkcell'den bir dostun yardımıyla bir takım bürokratik engelleri aşarak, yaklaşık 15 yıllık hattımıza tekrar kavuştuk.

Ancak Turkcell farkını hemen gösterdi. Genellikle cep telefonunda çok konuşmayı seven biri değilim. Vodafone'da kullandığım tarifede de ödediğim ücret aylık 30 TL'yi geçmez. Yurtdışına çıktığımda da Vodafone'u rahatlıkla kullanırım, tüm iletişim trafiğim de bu hattın üzerinden yürür. Bu ayki faturam da 26 TL civarında...

Nitekim, Turkcell hattını alırken çok konuşmadığımı, bana buna uygun bir tarife vermelerini söyledim. Bana 25 TL'lik bir çözüm sundular. Bu ay Turkcell'i hemen hemen hiç kullanmadım. İnternetten faturayı bir gördüm 52 küsur TL... Şimdi hasretle fatura detaylarını bekliyorum. Bakalım bu para nereye gidiyor?

Şimdi bazı arkadaşlar günün trendlerine uygun olarak diyecekler ki, "Herhalde Vodafone, sana bir takım kıyaklar yapıyor"... İşin komiği Vodafone, Zarakol'a geçtiğinden beri arkadaşlardan basın bülteni bile alamıyorum. Canları sağolsun, mesele değil...

Hiç yorum yok: