20 Temmuz 2011 Çarşamba

Dilara Koçak’la zayıflamak (3)

Şakayla karışık, bugün itibariyle 4. Hafta geride kalıyor. Üç haftalık hâsılata baktığımda 7-7,5 kiloluk bir ağırlıktan kurtulduğumu görüyorum. Geçtiğimiz hafta başında Dilara Koçak, listemde birkaç önemli değişiklik yaptı. Öğleden sonra bir ara öğünüm, ½ simit ve 2 üçgen peynirim gitti. Kahvaltı ve öğlen menüsü arasındaki ara öğünde yer alan bir porsiyon meyveye de eyvallah dedik. Ayrıca öğlen menüsündeki et seçeneği de ortadan kalktı. Sanıyorum Dilara Koçak, beni yavaş yavaş daha az yemeye alıştırıyor. Aslında alıştım da sayılır. Geçen gün hanımın doğum gününde bir kaçamak yapayım dedim ve pastadan bir dilim aldım. İnanın daha önce dişimin kovuğuna bile gitmeyecek o pasta bana geceyi dar etti. Kıvrım kıvrım kıvrandım yatakta… Artık biraz fazla yemek bile çok rahatsız ediyor.

Diyete başladığımdan bu yana patatesi, özellikle kızartmasını ki deli gibi severim, hayatımdan çıkarttım. Bir başka sevdiğim şey olan pilav da geçmişte kaldı… Hele kolalı içeceklere el bile sürmüyorum. Bazen günde 2 litreyi bulan kola tüketimi artık bitti. Unuttum bu yiyeceklerin tatlarını… Diyet ayran, ya da şekersiz ve gazsız Uludağ limonata, ya da en iyisi su oluyor. Günde en az 2-2,5 litre su içmem gerekiyor ama 1,5 litre civarında içebiliyorum yalnızca…

Bugün yine tartı günü… Bakalım kilo verebilmiş miyim? Aslında bu hafta geçen haftalara kıyasla daha çok hareket ettim, yürüdüm…  Yol uzun adımlar küçük… Sabır, sabır, sabır!

Hiç yorum yok: